Опановуємо можливості презентації PowerPoint. Створюємо власну листівку!

Доброго дня, мої любі друзі!

Сьогодні я пропоную свій власний досвід
щодо роботи з презентацією
PowerPoint .
Давайте разом спробуємо
створити власну листівку до свята,
або рекламний банер до масового заходу
вашої бібліотеки!

Це буде тільки ваша листівка,
індивідуальна і неповторна!
Як це зробити?

Відповідь у навчальному відео,
яке я записала спеціально для 
усіх, хто намагається опановувати
можливості Power Point (в мене Power Point 2013),
інші технології для найкращого
представлення досвіду роботи (власного, або бібліотеки)
в інтернеті!

З радістю відповім на всі запитання.
Чекаю на ваші спроби і коментарі, любі друзі!

Звичайно, що це відео не для професіоналів,
а для таких бібліотекарів, як я, котрі самі
опановують різні сервіси, ресурси і діляться
власним досвідом з колегами!

Для найкращого перегляду можна перейти на канал YouTube


Коментарі

Популярні повідомлення

Що таке Дудли? Використовуємо в роботі, інформуємо, пропонуємо пограти, творимо разом!

Портфоліо. Типи і види, методика формування.

Сервіси для створення хмаринок тегів. Візуалізація